Pastaruoju metu klientai nuolat prašo informacijos – kada atvyks vairuotojas, ar paėmimas jau atliktas ir pan. Mes nebespėjame su rankiniu pranešimų siuntimu. Ar kokia nors TMS sistema iš tikrųjų padeda sumažinti tokio pobūdžio skambučių skaičių?
Taip, tms sistemos 4logist tai mums išsprendė beveik iš karto. Klientai gauna automatinius būsenos atnaujinimus, kai užsakymas pereina iš vieno etapo į kitą. Mums nebereikia siųsti žinučių kiekvienam asmeniui atskirai. Per pirmąją savaitę įeinančių skambučių skaičius sumažėjo bent perpus. Klientai taip pat vertina tai, kad informacija yra tiksli ir sinchronizuota su tuo, ką daro vairuotojai. Ryšių istorija lieka susieta su kiekvienu užsakymu, todėl niekas neprarandama. Tai sukuria patikimumo jausmą be papildomo darbo. Jei jūsų skundai dažniausiai susiję su matomumo stoka, ši sistema labai padeda.
Mano patirtis rodo, kad klientai dažnai skundžiasi ne dėl to, kad kažkas nepavyksta, o dėl to, kad jaučiasi neinformuoti. Kai jie gauna struktūrizuotą informaciją, įtampa sumažėja ir pokalbiai tampa daug ramesni.